2012. szeptember 12., szerda

Előszó


Már egy jó ideje tervben van egy ilyen blog írása. Most kaptam bátorítást is erre.:) Nagyon szeretek sütni-főzni. Szeretem az ízeket érezni, keverni-kavarni...újakat kitalálni, kipróbálni minden finomságot vagy éppen kitalálni valami újat.:) Sütésben még nem vagyok jártas annyira, de bátran fogok neki mindennek! Gyakorlás teszi a mestert. A főzésben-sütésben is igaz ez. Tízen évesen kezdtem a főzés tudományát megismerni.
Anyukámtól "örököltem" a főzés szeretetét az ötletességet, kreativitást ilyen téren.:) Ő a példaképem.
Egy szuper kis csoportba tartozom ahol mind fiatalasszonyok vagyunk, ők "szavazták" meg és bátorítottak, hogy fogjak neki az e fajta blogolásnak.
Szóval elsősorban nekik ajánlom receptjeimet és mindenki másnak aki betekint hozzám!
Igyekszem részletesen és egyszerűen leírni a recepteket. Lesznek sajátok, kipróbáltak, különlegességek, "nagy mama receptjei" sok-sok minden ami még a főzéssel kapcsolatos szuper jó kis konyhai praktikák.

Fogadjátok szeretettel:

  Noémi




3 megjegyzés: